ביטוח תאונות אישיות

רוצים להבטיח לעצמכם את המעטפת הביטוחית המורחבת והמשתלמת ביותר גם למקרים בהם תהיו מעורבים בתאונה אישית כזו או אחרת? אצלנו בסוכנות הביטוח ירון אהרוני- החבר שלך בעולם הביטוח, תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות ביטוח כוללים גם בתחום ביטוחי תאונות אישיות.

פוליסות תאונות אישיות המשווקות על ידינו הן פוליסות מורחבות הכוללות בתוכן מגוון רחב של פתרונות ביטוח כוללים לכל תאונה אישית בה אתם עלולים להיות מעורבים בבית, בעבודה או בדרכים. הכיסוי הביטוחי של הפוליסות המשווקות על ידינו בתחום זה כולל בין היתר: פיצוי כספי ליורשי המבוטח במקרי מוות כתוצאה מהתאונה, כיסוי מורחב למטרות מימון ההוצאות הנלוות לטיפול הרפואי, פיצוי כספי בגין אובדן ימי עבודה ועוד מגוון רחב של כיסויים המותאמים לכל אחד ואחת מלקוחותינו באופן אישי בהתאם לצרכיהם הביטוחיים ובהתאם למספר קריטריונים אותם אנו משקללים על מנת להעמיד לרשותם את הפוליסה המורחבת והמשתלמת ביותר.

ביטוח תאונות אישיות כולל אובדן כושר עבודה מתאונה

כסוכנות ביטוח הפועלת ברמה השוטפת אל מול כל חברות הביטוח הגדולות והמוביליות ביותר בישראל, אנחנו בסוכנות הביטוח ירון אהרוני-החבר שלך בעולם הביטוח, עושים הכול על מנת להעמיד לרשות כל אחד ואחת מלקוחותינו את הפוליסה המורחבת והמשתלמת ביותר בהתאם לגורמי הסיכון אליהם הם נחשפים במהלך היומיום.

הפוליסות המוצעות על ידינו כוללות בתוכן מוצרים ביטוחיים משלימים כגון: ביטוח למקרי נכות תעסוקתית המיועדת להבטחת מקורות הכנסה גם במקרים בהם התאונה האישית הובילה לכך שהמבוטח איבד את כושר עבודתו כתוצאה מהתאונה.

כמו כן, אנו מתמחים בבניית פוליסות תאונות אישיות לציבור המבוטחים העוסק בספורט אתגרי ופעילויות אתגר כאלו ואחרות.

מחלקה מקצועית לניהול תביעות ביטוח

על מנת להעמיד לרשות קהל לקוחותינו את השירות המקיף והממצה ביותר בתחום ביטוחי תאונות אישיות, אנחנו בסוכנות הביטוח ירון אהרוני- החבר שלך בעולם הביטוח, מלווים עבור לקוחותינו את כל הליך התביעה הביטוחית המופנית כנגד חברות הביטוח בכל אותם מקרים בהם נדרשת פעולה להפעלת הפוליסה, וזאת באמצעות מחלקה מקצועית מטעמנו המתמחה בתחום ניהול תביעות ביטוח.

לתיאום פגישה אישית עם ירון אהרוני

חייגו עכשיו : 073-2225792

מלאו את פרטיכם ונדאג לחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן