אובדן כושר עבודה

רוצים להבטיח לעצמכם את הכיסוי הביטוחי המורחב והמשתלם ביותר בתחום ביטוחי אובדן כושר עבודה? אצלנו בסוכנות הביטוח ירון אהרוני-החבר שלך בעולם הביטוח, תוכלו למצוא מגוון רחב של פוליסות אובדן כושר עבודה בתנאים ובמחירים המשתלמים ביותר בענף!

פוליסות אובדן כושר עבודה המשווקות על ידינו מותאמות באופן אישי לכל אחד ואחת מלקוחותינו, והן מיועדות לצרכי קבלת הכיסוי והפיצוי המורחב ביותר בגין תאונות שונות העלולות להוביל למצב של אובדן כושר עבודה, לרבות, תאונות עבודה ומחלות מקצוע, תאונות אישיות, תאונות דרכים, מחלות כרוניות, מחלות קשות וכדומה.

מבטיחים את עתידכם הכלכלי גם במקרים של אובדן כושר עבודה

אנחנו בסוכנות הביטוח ירון אהרוני-החבר שלך בעולם הביטוח, פועלים אל מול כל חברות הביטוח הגדולות והמובילות ביותר בישראל, וכל זאת על מנת להעמיד לרשות קהל לקוחותינו את הפוליסה המורחבת והמשתלמת ביותר בתחום ביטוחי אובדן כושר עבודה.

הפעילות הענפה שלנו אל מול חברות הביטוח הגדולות בשילוב ההיכרות המעמיקה שלנו עם צרכיו הביטוחיים של כל לקוח ולקוחה, מאפשר לכל אחד ואחת מהם, ליהנות מהכיסוי המורחב ביותר ומקבלת פיצוי כספי חודשי כנגד הכנסתם החודשית עד קרות המקרה אשר הוביל לאובדן כושר העבודה.

 ירון אהרוני- סוכן ביטוח המתמחה בשיווק פוליסות בהתאמה אישית וניהול הליכי תביעות ביטוח

ירון אהרוני מבעלי הסוכנות, הינו בעל רישיון לשיווק פוליסות אובדן כושר עבודה ובעל התמחות ענפית בתחום ביטוחי החיים, הבריאות והסיעוד. הידע המורחב העומד לרשותו של ירון אהרוני בכל הנוגע לאופן התאמת תנאי הפוליסה לצרכיו הביטוחיים של כל מבוטח ומבטוחת, מבטיחים גם לכם את תנאי הפוליסה המורחבים והמטיבים ביותר לצד המחירים המשתלמים והכדאיים ביותר בענף.

הליך ההתאמה האישי המתקיים באמצעותנו נועד למקסם עבור קהל לקוחותינו את תנאי הפוליסה לצרכיהם האישיים, וכל זאת בהתאם לגילם, מצבם הבריאותי, תחום עיסוקם, גורמי הסיכון אליהם הם חשופים במהלך היומיום וכדומה.

בדומה לכל תחום ביטוחי אחר המשווק על ידינו, גם בתחום ביטוחי אובדן כושר עבודה, אנו בסוכנות הביטוח ירון אהרוני- החבר שלך בעולם הביטוח, מעמידים לרשות ציבור המבוטחים את שירותיה של מחלקת ניהול התביעות הפועלת מטעמנו. שירותי המחלקה נועדו לסייע לכל אחד ואחת מהמובטחים שלנו לממש את מלוא הזכויות הביטוחיות העומדות לרשותם בכל אותם מקרים בהם תידרש הפעלת הפוליסה.

לתיאום פגישה  עם ירון אהרוני

חייגו עכשיו: 052-3136700

מלאו את פרטיכם ונדאג לחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן