ביטוח פנסיוני וסיומי העסקה בכירים

הידעתם שבהתאם לחוק פנסיה חובה המונהג בישראל מאז שנת 2008, כל שכיר במשק מחויב בהקמת אפיק ביטוח פנסיוני המיועד להבטיח את עתידו הכלכלי עם הגיעו לגיל פרישה? הידעתם שבימים אלו מתגבשת הצעת חוק להחלת חוק פנסיה חובה גם על ציבור העצמאיים בישראל? אצלנו בסוכנות הביטוח ירון אהרוני- החבר שלך בעולמות הביטוח והפיננסיים, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של שירותים בתחומי הביטוח הפנסיוני.

שירותים אלו מוצעים על ידינו מטעמן של חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים ביותר בישראל, והם מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות מהליכי תכנון פנסיוני בהתאמה אישית.

ירון אהרוני- סוכן ביטוח בעל התמחות ענפית בתחום הביטוח הפנסיוני

כסוכנות המתמחה גם בתחום הביטוחי וגם בתחום הפנסיוני והשירותים הפיננסיים, אנחנו בסוכנות הביטוח ירון אהרוני- החבר שלך בעולמות הביטוח והפיננסיים, מעמידים לרשות ציבור לקוחותינו מגוון רחב של יתרונות מקצועיים בתחום הפנסיוני. בין יתר היתרונות המובהקים שלנו תוכלו למצוא:

  • שירות אובייקטיבי בכל הנוגע לתכנון הפנסיוני ובחירת האפיק הפנסיוני המותאם ביותר עבור כל לקוח ולקוחה.
  • בניית תמהיל פנסיה בהתאמה אישית- בהתאם לגילכם, תחום עיסוקכם, מעמדכם המקצועי, מצבכם המשפחתי ומצבכם הבריאותי.
  • שירותים פיננסיים מגוונים בכל הנוגע ליצירת תיקי השקעות כחלק מתיקי הביטוח הפנסיוני
  • מתן שירותי תכנון  מס לקראת גיל פרישה
  • התאמת מוצרים ביטוחיים בהתאם לתמהיל הפנסיה האישי אותו אנו מרכיבים עבורכם

המוצרים הפנסיונים המשווקים על ידינו כוללים: ביטוחי מנהלים, קרנות פנסיה וקופות גמל. כמו כן, אנו מתמחים בניהול השקעות במסגרת קרנות השתלמות המיועדות למטרות חיסכון פיננסי לטווח הקצר והבינוני.

מגוון רחב של מסלולי חיסכון והשקעה לגיל פרישה

אצלנו בסוכנות הביטוח ירון אהרוני-החבר שלך בעולמות הביטוח והפיננסיים, אנו מלווים את לקוחותינו מיום העמדת האפיק הפנסיוני המותאם לצרכיהם ועד הגיעם לגיל פרישה. כמו כן, אנו מתמחים במתן פתרונות השקעה וחיסכון המיועדים לכל אילו מביניכם המצויים לקראת גיל פרישה או לאחריו.

בדומה לכל אחד מהשירותים הביטוחיים והפיננסיים המוצעים על ידינו, גם בתחום הביטוח הפנסיוני, אנו עושים הכול על מנת להבטיח את עתידכם הכלכלי הטוב ביותר!

לתיאום פגישה  עם ירון אהרוני

חייגו עוד היום: 052-3136700

מלאו את פרטיכם ונדאג לחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן